About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Sunday, January 23, 2011

It's The Climb!

Entry ini...saya tujukan khas....

buat sahabat2 saya.....zati,nada dan nana
yang bergelut hebat dengan rencah kehidupan...

entry ni..saya dah pernah post sebelum ni.."Under Construction"

tapi saya korek balik entry ni..entah..saya rasa ramai y memerlukannya..termasuk saya!

separuh dari entry ni..saya copy balik...

baca dgn mata hati...

......................................................................................


Saya sayangkan anda...
Jangan pernah berhenti...untuk berlari..kerana..esok masih ada..untuk kita..

Saya meminjam kata-kata Ustaz Hasrizal..
"Kita ditemukan di medan yang mengajar diri menjadi pejuang..
Peganglah semangat perjuangan itu,dan teruskan perjuangan..
Ketika sangkakala bertiup,tamar yang harus ditanam harus terus ditanam..
Maka dalam tiupan angin mehnah yang datang dengan 1001 hikmah ini.
Janganlah engkau berhenti berlari..



Berlarilah..




Aku tidak mahu membayangkan apa2 tentang dirimu..


Melainkan kau adalah seorang pejuang yang terus berlari.."
Setiap orang punya perjuangan sendiri..teruskan berjuang..
Agar engkau terus berlari!!
KAU....AKU...KITA PUNYA PERJUANGAN MASING2...

Tengok die ni...xpenah giv up!




The struggles u're facing,
The chances u're taking
Sometimes might knock u down but
No u're not breaking
U may not know it
But these are the moments that
U're going to remember most
Just got to keep going
And U,
U got to be strong
Just keep pushing on,
Keep on moving,
Keep climbing!!


No comments:

Post a Comment

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner