About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Tuesday, February 15, 2011

Dia...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah...jari-jemari masih diberi kudrat olehNya untuk terus menari di atas pentas keyboard...

Saat ini..saya ingin berkongsi...saya tersenyum..bahagia...iye...bahagia....

Kenapa?kerana kemanisan ukhwah...persahabatan...

Alhamdulillah...masih berpeluang merasa nikmat itu sebelum mata terpejam rapat...

Petang ni...seusai...ops..masa balik dari court basket...saya mendapati...terdapat sesuatu di atas katil saya...

Apakah??Cuba teka...
^
^
^
^
^
Tadaa..........

Ini dia....

Sampul merah..

Ada sesuatu dalam sampul tu...

Sekeping kad...waa...terharu2...


thinking of me??hehe..

terima kasih buat insan tersayang...
semoga kita dekat di mata & dekat di hati...
semoga persahabatan kita sentiasa dalam redhaNya...
sayang kamu kerana Allah...

p/s:die sahabat dunia akhirat saya a.k.a bayang2 saya..
insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner