About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Tuesday, February 15, 2011

Tentang sesuatu...

Salam Maulidul Rasul...
Insan yang amat2 mencintai umatnya....
Hingga ke hembusan nafas terakhir...
Kita sekarang ada ke macam ni?
Sayang dan cinta sahabat hingga ke nafas terakhir?(kena check diri balik..)

.............................................................................................

Sayang..ok...tentang sayang....
Saya sangat2 sayangkan sahabat saya okei....sayang sangat2....
Sayang orang yang sentiasa bersama saya di saat susah dan senang...
Orang yang sentiasa memegang tangan saya tatkala saya hampir jatuh..
Orang yang sentiasa membuat saya tersenyum bahagia...
Orang yang tidak pernah jemu berceloteh itu ini dengan saya...
Orang yang sangat2 bersabar melayan segala kerenah nakal saya..

Untuk semua itu...TERIMA KASIH...
Untuk semua itu juga..MAAF...
Maaf..andai saya bukan yang terbaik...
Maaf andai saya sentiasa menoreh dinding2 hati anda...
Maaf andai sesaat saya terlupa akan kebaikan yang telah anda tuang dalam hidup saya...
Maaf andai jantung saya nakal sebab terlupakan anda...
MAAF untuk SEGALA-GALANYA...
Nama anda telah kekal terpateri dalam tugu hati saya...
Jadi...saya..takkan pernah...takkan bisa...untuk...meng'halimunan'kan anda....dari hidup saya...
Saya..takkan pernah berhenti..untuk...sayang anda..sahabat....

UKHWAH SELAMANYA!

FULLSTOP!!

.......................................................

Buat seseorang....
Terima kasih....sebab telah menerpa masuk dalam hidup saya...
Sikit atau banyak kegembiraan yang telah dikongsi...itu bukan ukuran...
Yang penting....terima kasih...sebab..
Telah mengisi lompang hati saya...
Setia menemani di saat butir2 mutiara gugur menghujani bumi...
Mungkin..kadangkala...diam anda itu..
Pengubat pedih luka saya...
Terima kasih sebab setia menjadi 'nurse' tak bergaji ye...

UKHWAH SELAMANYA!


.................................................

Buat seseorang juga..
Saya suka menjenguk2 belog dan muka buku orang2 yang saya kenal..
Dan...alhamdulillah..saya lega..
Saya nampak anda bahagia bersama orang tersayang...
Saya tumpang gembira untuk anda...
Dan saya sentiasa mendoakan kebahagiaan anda...
Saya doakan anda sentiasa dalam lindunganNya...
He's da best Protector,rite..(da pnah ckap gni kn..)

UKHWAH SELAMANYA!





No comments:

Post a Comment

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner