About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Tuesday, October 26, 2010

corrupted....

kalau nak cakap saya tgh shutting down boleh??

hilang arah..hilang tujuan..macam hilang ingatan...

seseorang...cuba ingatkan saya kembali...

apa matlamat hidup saya...apa yang saya mahu dalam hidup ini??

sekarang..

saya sudah mati...

diri saya yang dulu sudah mati...

saya sudah menjadi orang lain...

kenapa....kenapa..kenapa...

kenapa saya memilih kegelapan??

saya seperti sudah tidak waras...


 “Ya Allah jangan Engkau palingkan hati-hati kami setelah Engkau beri petunjuk kepada kami. Kurniakanlah kepada kami rahmatMu. 
Sesungguhnya Engkau sangat suka memberi”




maafkan saya....Bilis....Adik Roti....

maafkan saya kerana membuat si dia menunggu...dari blog die..


"prasaan sedih mbelenggu diri..dek mnnti sseorg nmun xmuncul...thinking +ve:mgkin dia ada kj,,,
rindu pd dia...shingga tbawa dlm mimpi ptg td...
ku d0akan dia snantiasa hepi n bahagia..ameen=)prasaan sedih mbelenggu diri..dek mnnti sseorg nmun xmuncul...thinking +ve:mgkin dia ada kj,,,
rindu pd dia...shingga tbawa dlm mimpi ptg td...
ku d0akan dia snantiasa hepi n bahagia..ameen=)"

maafkan saya...sedang shutting down...windows corrupted...virus..

boleh tak saya pinjam kata2 Hilal Asyraf??

Sedih dan penderitaan.

Aku adalah yang deritanya tak mampu dicerita
aku adalah yang sakitnya sukar difahami semua
aku adalah yang ditakdirkan bersendiri di atas bumiNya
hatta yang tersayang juga tak mampu memahamiku sebaiknya

air mataku mula berubah menjadi darah
sayapku mula berwarna hitam
aku tidak mengerti mengapa ia semakin parah
walaupun aku cuba menyembunyikannya di dalam senyuman kelam
Sedih dan penderitaan
dan aku rasa hatiku berlubang

sabar dan sabar,
aku berusaha menghentikan
tetapi aku adalah insan bukan malaikat cemerlang
saat tenagaku habis
maka sakitku kembali datang

sampai waktu aku menyedari
sabar memang satu keperitan walau disembunyi dengan riangnya diri
maka pujuklah jiwa, damailah hati
andai semua ini tidak berakhir dalam kehidupanku ini,
semuanya pasti berakhir tatkala aku mati.


.................................................................................................................................

2 comments:

  1. to kakak yg sgt ku sayangi....
    ni ujian utk anda....
    tlg n tlg n tlg kuatkan diri anda,,spt hartini ismail yg sy knl dulu...yg ceria,,yg bsmgt,,
    langkah kte msh pnjg lg...
    ku doakan yg tbaek utk mu..amin=)

    ReplyDelete

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner