About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Sunday, October 31, 2010

Episod terakhir......



Hurmmm....melepaskan keluhan..
Helaan nafas terasa panas....
Berat...sesak....kusut...
Apa yang sudah aku lakukan...
Sungguh...aku tidak pernah menyangka...akan jadi begini...
Tidak pernah terlintas..di benakku...

************************************************

Sepatutnya....Ukhuwwah itu indah...
Sepatutnya....Rasa sayang itu anugerah..
Sepatutnya....Kasih itu suatu kenikmatan...
Sepatutnya....Tautan hati itu membahagiakan...
Sepatutnya....Redup mata itu berkongsi 1000 rasa..
Sepatutnya....Celoteh itu menyapu segala kegusaran...

************************************************

Maafkan aku...jika aku puncanya...
Maafkan aku...jika aku membuatkanmu terluka...
Maafkan aku...jika kehadiranku menggugat ketenanganmu..
Maafkan aku...jika hatimu dikocak dek ombak kehidupan...
Maafkan aku...jika gundah bersarang dalam dirimu...
Maafkan aku...
Maafkan aku...
Maafkan aku...

********************************************

Tinta terakhir ini...
Sebagai tanda terima kasih...
Atas segala-gala...
Yang telah kau lakukan untukku...

Terima kasih...
Kerana membenarkan aku merasai seteguk kasih..
Dan ketahuilah..aku amat bersyukur..



p/s:Kalau sayang...merdekakan..pernah dengar??

No comments:

Post a Comment

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner