About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Tuesday, October 11, 2011

Fly...

"Kalau saya menang,let me in?"

I mean it..haha...

Ok..jawapan yang diterima..buat semangat saya terbang..hahaha...
Terbang jauh...
Entah..setiap kali give up+fed up..kata nak stop knocking the door..ni dah last..heal da hurt..
Bila dah waras..rasa nak break the wall..the barrier..the gap..dah lupe segala peristiwa toreh menoreh hati

For now..
Serahkan semuanya pada Dia..
He knows the best...
Saya hanya mampu berdoa..

......................................................................

My someone tanya tadi :"Oii..nape ko tak semangat main ni?Frust sebab kalah ke?"

Ok..tadi saya diam..tak jawab...saya jawab sekarang..

"tak la..aku tak frust pun sebab kalah tu..yang main tadi bukan aku..aku dah terbang gi mana tah..start first game lagi aku dah 'terbang2'"

To someone: "Sungguh..aku tak frust sikit pun dengan game kita wei..Dunwori.."

nota kaki:sekeras mana pun seseorang..ada titik lembut..saya percaya..

No comments:

Post a Comment

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner