About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Monday, November 8, 2010

Dear Diary 1~Pengembaraan Bermula

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah...jantung masih mengepam...masih berdenyut..maknanya masih hidup..alhamdulillah..hidup untuk apa??xtau....ke tau??sile jawab sendiri...

Saya...
^
^
^
^
bakal...
^
^
^
^
keluar..
^
^
^
^
^
dari..
^
^
^
dunia...
^
^
^
^siber ini..
^
^
^
selama-lamanya...


Jadi...sempena anniversary saya y ke 22 ni...saya akan keluarkan 22 entry secepat mungkin...sebelum meninggalkan bumi blog ini..(sedih pulak rasa)

Dah lama tak menulis..banyak benda nak kongsi...kenapa tak tulis ye?xtau juge...

mula2 skali...nk cakap pasal exam...2nov lepas...1st paper saya exam..EDU..masa tu my besday...adiah y paling bes...paper tu hancus!gara2...emosi yang macam tsunami!akibatnye....masuk exam tp 10% je ilmu..haha..memang bagus kan...apa nak jadi?maaf ye kpda cikgu y penat lelah mngajar EDU 1 sem...huhu..

selautan terima kasih..kepda 'teman' saya..yang dah wat 'prank' besday untuk saya!adus...setiap tahun akan kena kn??al maklum la budak nakal..smua orang mau wat prank ke?tapi..saya sangat suka prank!hehe...bes....sebab..tercipta la satu lagi memori yang tak bes untuk diingat...kite lg ingt memori y xbes kot dari y bes..betul ke??kredit to bestie saya,zati,malin,k.bi,amal,michi,kathy,syidah,shasha,aina,zatul,syira yusof...dan smua2 yang datang...anda teman2 y saya y sangat best!!

trimas..kepada yang bagi adiah2..wink3x...ku suda 22 rupenye..patut matang da...tapi..ku matang kan??waaaa...

ckup2..ini untk entry pertama...lagi 21 entry!

1 comment:

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner