About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Saturday, November 20, 2010

Dear Diary 9~Exam dari Dia...

Sedang aku duduk..termenung...fikiran melayang jauh...

Gundah...denyut nadi...seakan-akan ingin berhenti...seketika...untuk waktu ini...

Lupp...Dupp...Lupp...Dupp....(ni bunyi jantung aku)

Seseorang!!tolong bagi CPU!!opss...CPR!!(haha...perlu ke?)

Sejujurnya......

Aku cuba...

Ya...

Aku cuba....

Untuk kuat....

Untuk bertahan...

Untuk menangkis...segala perasaan itu...

Perasaan???Perasaan apa??

Perasaan itu....

Perasaan...yang bisa...membunuh!

Keliru...buntu...jalan mati....semuanya bersimpang siur....

.............................................................................................

Seketika......

Terkoyak senyum di bibir.....

Bersyukurlah!

Ujian ini...tandanya...

Dia masih tidak lupakan aku...

Dia masih sayangkan aku....

Ujian ini..hanya untuk...menguatkan aku...

Iye...alhamdulillah.....

3 comments:

  1. alhamdulillah...ujian ni akan buat kita lbh rapat denganNYA...i'allah..moga2 kte sntiasa tpilih utk mjadi org yg dsayangiNYA...

    ReplyDelete
  2. tini ooo tini..ingat tanda jari2 yg awk tunjuk kat saya ms umah fatin...hehe..ok blako!!

    ReplyDelete
  3. murabbi:insyaAllah...terima kasih untuk segala2nya
    huurun ain:ngat3..insyaAllah..ok sokmo...hehe

    ReplyDelete

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner