About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Saturday, November 20, 2010

Dear Diary 7~Maaf dari aku...

Bak kata-kata Langit Ilahi....

"Kadangkala 
aku
hanya
perlukan
satu
perkataan

H + A + R + A  + P + A + N

dan dengannya aku terbang ke awanan....


1-Selautan kemaafan....kutiitpkan buatmu...namun aku tau..ianya belum cukup...
2-Segunung impian....aku sematkan..untuk bahagiakan kau...
3-Seribu satu cerita...aku cipta...untuk buat kau tersenyum...

AHHHH!!!
Hiperbola ke semua ni???
Tak...semua tu...isi hati yang aku pahatkan pada dinding blog ini...

Mungkin...kau akan cakap...aku ni...

1-Hipokrit!
2-Cakap tak serupa bikin


Emm...melepaskan keluhan..berat...

Mungkin...aku yang bersalah...atas semua kelukaan...yang kau rasa...

MAAF...MAAF.....dan...MAAF lagi....

Yang aku tau...

Aku...sangat...sayangkan...KAMU....

budak comot yang suke makan!makan je keje nye...

Cik Izzah Ibtisam...senyumlah..maaf...andai..aku telah meragut..senyumanmu...selama ini...

p/s:Selamat hari lahir yang ke-21 buat Cik Izzah Ibtisam yang tersayang...semoga sentiasa dalam rahmat dan lindunganNya..

4 comments:

  1. amboi, mengata org mmg sgt bes kn... xpe2 sabar... btway, tq so much dear... sy akn maafkn lepas dpt hadiah...hehe

    ReplyDelete

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner