About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Saturday, November 20, 2010

Dear Diary 4~Pengakuan jujur!

Pengakuan jujur!


saya
^
^
^
sudah
^
^
^
jatuh
^
^
^
hati!


hati saya sudah dimiliki!!!

oleh siapa??

siapakah insan yang bertuah itu??(bertuah ke??)

nak tau??


boleh tak saya nak cakap...hati saya...sudah dimiliki...oleh mereka...

sungguh...saya...sayangkan..mereka...sangat3....


kepada:


cik izzah ibtisam
cik murabbi solehah
cik cahaya malam


saya sangat sayangkan anda kerana Allah s.w.t....semoga kite sentiasa menjadi sahabat di dunia dan akhirat..insyaAllah...dan...terima kasih....kerana menjadi sahabat saya...terima kasih untuk segala-galanya...

p/s:kalau hati dah jatuh,macam mana nak bangun balik?pelik2.....(berfikir)

3 comments:

  1. sy syg kalian sume krn Allah...moga pshbtn ni kan kekal slamenyer..amiiin=)
    misssssss u all so3 much!!!!!!!!!!!!!
    xsbr nk jmpa taon dpn..hu3

    ReplyDelete
  2. merpati:i like4 juge
    murabbi:insyaAllah..pnjg umo kite jpe lg

    ReplyDelete

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner