About this blog

Perawi Hadith : Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali “.

Wisdom...

skin

asma ul husna

Ukhuwwah dijalin kasih disemai..


ShoutMix chat widget

pengunjung..

hari ini

Pages

Buat pengunjung..

mutiara kata

Powered by Blogger.

LAMAN UKHUWWAH

Followers

RSS
Container Icon

Saturday, November 20, 2010

Dear Diary 8~Empty Inside

(Telur kosong??cerita pasal telur ke ni??)




Di dalam hati ini...ada satu lompong...


Kosong....Tak terisi....


Ruang itu sunyi....Sepi....


Dan..aku takut...dengan kesunyian ruang itu...


Mencari-cari sesuatu untuk mengisinya..Namun...


Hampa....sia-sia...tiada guna....


Kekosongan itu..masih belum terisi...


...........................................................................................


Maafkan aku..atas semua yang berlaku..
Maafkan aku..atas segala keterlanjuranku....
Maafkan aku...andai aku telah 'melebih'..
Maafkan aku..kerana dosa-dosa semalam..
Maafkan aku..
Maafkan aku.
Maafkan aku..

...............................................................

Ruang kosong itu...ruang khas...yang perlu diisi...dengan Ilahi
^
^
Kosong
^
^
Kerana
^
Kita tidak mengisinya...
^
^
Dengan perkara yang patut kita isi..
^
^
Itulah dia..
^
^
Ketundukan
^
^
Ketaatan
^
^
Serta
^
^
Kebergantungan kita..
^
^
kepadaNya..

4 comments:

  1. Jangan biarkan kekosongan terisi dgn titik hitam... Ayuh sama2 isi kekosongan....

    ReplyDelete
  2. mdh2 kksongan yg ada dt0pup dgn amal keranaNYA...i'allah...yup...sm2 mulakan mujahadah..he2

    ReplyDelete
  3. ibtisam:jom isi..isi byk2
    murabbi:topup ek...tlg topup cel ye..hehe

    ReplyDelete
  4. tolong jgn biarkn ia kosong..ayuh..isilah kekosongn tsbut..xmhu pkra itu tjadi padamu n kalian semua..huhu

    ReplyDelete

Serikandi Mujahidah Corner

Serikandi Mujahidah Corner